Deschiderea unei afaceri nu este completă fără lansarea unui website. Prezența digitală cântărește foarte mult în succesul unei companii, indiferent de produsul sau serviciul pe care îl oferă. Vizitatorii unui website își doresc să aibă acces la conținut de calitate, relevant și actualizat, nu la reclame intruzive și anunțuri care să le acopere jumătate din ecranul dispozitivului.
În acest sens, pentru a se adapta cerințelor consumatorului modern de conținut, afacerile trebuie să prioritizeze implementarea unei strategii de conținut bine articulate, care să mențină activ interesul publicului țintă și să informeze corect. După aceste principii funcționează Conținut Media, agenție de content writing în cadrul căreia copywriterii și content writerii cu pregătire complexă reușesc să bifeze cerințele companiilor din orice domeniu când vine vorba despre conținut scris.
Cum contribuie articolele livrate de echipa Conținut Media la vizibilitatea unei afaceri în mediul digital?
Pentru a crește vizibilitatea unei afaceri în mediul online, oricare ar fi nișa în care activează (medicală, financiară, e-commerce, tehnică etc.), este nevoie de informarea publicului. Acesta trebuie să cunoască mai multe despre ce oferă afacerea respectivă, cerință ce poate fi îndeplinită prin intermediul conținutului informativ, sub formă de advertoriale, comunicate de presă, articole de blog și nu numai. Este primul pas în atragerea publicului țintă și fidelizarea ulterioară a acestuia, iar writerii de la Conținut Media redactează fiecare articol ținând cont de aceste exigențe.
Un conținut de calitate înseamnă poziționarea pe anumite cuvinte cheie, urmată de livrarea unui text impecabil din punct de vedere gramatical, ușor de înțeles și construit astfel încât să rămână în memoria cititorului. ContinutMedia.ro se alătură demersului companiilor de a își consolida prezența digitală și de a își crește notorietatea prin distribuirea de conținut documentat, creativ și obiectiv, care poate fi publicat pe canale de comunicare dintre cele mai diverse (website-uri, platforme de social media, newsletter, e-mailuri etc.) Pe lângă redactarea de advertoriale SEO, Conținut Media ajută clienții să își îndeplinească obiectivele de marketing și prin serviciul de publicare articole, având acces la sute de site-uri de știri și publicații online pe care orice român le cunoaște.
Prin ce caracteristici reușește conținutul livrat de Conținut Media să atragă și să fidelizeze publicul?
Strategia de content marketing implementată cu ajutorul writerilor din cadrul agenției Conținut Media constă în acuratețea informației și într-o abordare persuasivă. Articol de blog care își propune să informeze sau advertorial care își propune să convingă, orice formă de text are potențialul de a stârni curiozitatea cititorului și de a îl transforma în client.
Conținutul scris are roluri multiple: informează cu privire la produsul/serviciul unei companii și îl descrie cu precizie prin fraze redactate într-un limbaj accesibil, subliniază importanța produsului/serviciului și aduce în prim-plan aspectele care îl diferențiază de concurență sau invită cititorul să efectueze o acțiune.
Elaborarea strategiei de conținut este etapa în care se stabilește scopul articolelor, iar agenția de content writing Conținut Media oferă flexibilitate și se adaptează rapid la cerințele clientului, oferind conținut care să contribuie la atingerea obiectivului de a informa, educa sau convinge cititorul.
Writerii din cadrul agenției cunosc tendințele de marketing digital și le integrează cu succes în zecile de texte pe care le redactează în fiecare zi, pentru companii din diverse sfere de activitate. Aceștia sunt capabili să livreze articole SEO și acoperă o gamă variată de servicii:
- Content writing;
- Copywriting;
- Blog Writing;
- Media Writing;
- Ghostwriting;
- Script Writing;
- Social Media Content;
- Proofreading & Editing;
- Traduceri Adaptate;
- Publicare articole.
Prin experiență, originalitate, creativitate și documentare aprofundată, echipa Conținut Media contribuie la performanța afacerilor care mizează pe o colaborare de lungă durată în vederea stabilirii și implementării unei strategii relevante de conținut. Promovarea și creșterea vizibilității devin mai ușoare atunci când antreprenorii aleg să colaboreze cu profesioniști care să contribuie la succesul brandului lor.